20 april


TJulu, coolt att folk fortfarande går in på min blogg fastän jag inte bloggat på två veckor. Får börja blogga lite då helt enkelt.

Jag sitter på skolan nu iaf och väntar på att tyskan ska börja, dock verkar jag sitta på fel våning eftersom jag inte ser några livstecken, och vi skulle ha börjat för 5 min sedan.. hmm..

Följde med karl på besiktningen idag, han skulle vara i nacksta kl 07.18, kl 07.00 åkte vi hemifrån mig. Det var en spännande upplevelse, jag försökte läsa kemi medans karl körde 200km/h, vi lyfte typ i kurvorna och karl satt bara och svor.. Men det var kul, speciellt när han blev underkänd på besiktningen :D

Men det är bara framlycktorna som behöver justeras lite, sedan är det klart.

Nä, nu ska jag gå och leta efter min tyska lektion, eftersom den uppenbarligen inte är på den här våningen.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback