Alla hjärtans dag 14/2


Jag tror visst att en liten lymmel tjuvläser min blogg, jag fick nämligen frukost på säng av Karl, undrar vart han har fått idén ifrån?

Ett underbart uppvaknande på alla <3 dag iaf. Dagen erbjuder middag på china ikväll, det blev inge gokart för mig och karl, vi är för snål för den typen av underhållning. Så istället går vi kanske på bio, (:D) Jag är jätte sugen på att se Valentines Day, men jag tror nog Karl är mer sugen på att se Populär musik från Vittula på VHS, vilket jag inte är så haj på, inte direkt en romantisk rulle.

Kanske ska hälsa på Dan och Linnéa? Det skulle vara nått, få ta och slå dom en pling.



Kommentarer
Sabina

vad mysigt :D

POSTAT 2010-02-15 KLOCKAN 15:58:42
BLOGG: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback