Blod 13/2


God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon i kör förlåt att jag stör.


mm, jag erkänner, jag vaknade för ca 15 min sedan, fräscht? mysigt? nej.

Idag är en stor dag, i alla fall för min syster, hon fyller trettio nånting och hennes yngsta barn ska döpas till Levis. Dopet är kl 15.00 så det är bara att kila upp och göra sig i ordning, inte något mys med karl icke.


apropå karl, jag slog till stackarn igår, han var så jävlig så att jag slog till honom.. Neej nej, Vi låg och busade och min armbåge sökte upp hans lilla näsa och PANG, Blod överallt!  Han kunde ha dött men som tur var så var ju jag där och kunde rädda hela situationen.

Nä men hurrni, nu är karl less på mig. om jag hinner lägger jag ut lite bilder på hur håret blir till dopet. :)

CIAO!

Karl kom och pussade på mig och förstörde totalt min pose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback