DAMP blogg


ÅHJÅåhh, förlåt för uppdateringen. Men bloggen funkade inte igår av nån jävla anledning, hade massor att skriva om som jag nu inte fick ur mig, och inte kommer jag ihåg det idag heller!

Efter min dusch igår
så började jag få ont i magen, jag hade haft det krypande hela dagen men jag hade inte orka brytt mig. Jag fick ont typ vid magsäcken och under revbenen(?) kombinerat med mensvärk. Hmm, hade Jullan ont i magen tror ni? Ooh yes. Jag tror jag vet vart problemet kom ifrån iaf. På lunchen på skolan blev vi serverade mördar-vårrullar. Många kände att dom blev lite konstiga av dessa rullar, jag med, fast det var inget jag orkade bry mig om. Sedan hade jag boxning, då gjorde vi en situps lek som kändes i magen, därav smärtan under revbenen.

Så kl 22.00 tänkte jag skriva lite på bloggen, funkade den? NEJ. Kände hur hela min värld rasade samman.. Så jag bestämde mig för att sova. Vaknade till och från hela natten pga smärta i buken. Men duktig som jag är klev jag upp kl 06.00, då mådde Julia väldigt dåligt. Jag gick och la mig i duschen ett tag för jag kände att jag behövde kräkas. Jag hoppades för allt i världen att jag inte hade fått nån kräksjuka från nått barn eller så. Efter ett tag så tog jag mig ur duschen och lyckades ta mig till sängen, där jag låg och vred mig i typ en timme tills jag äntligen lyckades somna. DÅ kommer min älskade mor och skäller på mig, för att jag inte ska till skolan, hon tror inte på mig heller när jag säger att jag har ont i magen. Julia blev då lättare arg, eftersom hon nyss hade lyckats somna.

 Aja, slut på onödiga detaljer, jag fick två alvedon och lite skäll sedan så blev det bra. Nu sittar jag här, med endast lite smärta, men jag mår illa som ett svin och jag ber till alla Gudar i hela världen att det inte är något jag har dragit på mig. Satans vårrulle, må du brinna i helvetet!

Tittade på min mobil nu, OJSKI, ser ut som att Christina och Diana har försökt att få tag i mig. Kanske ska blåsa iväg ett sms och säga att jag lever? I will do so.

Bye Bye My darlings, Nu ska jag ta igen mig på hederligt gammalt Jonsson sätt, äta och sova. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback