Födelsedags presenter

Glömde bort att jag hade lovat att berätta om alla fina presenter som jag fick igår! :)

Björn axén locktång
Björn axén volum master
Plånbok
Parfym/-Hidden secret
Kappahl 200:-
Gina Trico 200:-

Och ett par jätte fina örhängen i från Karl, silver med odlad sötvattenspärla.

Plus en massa krimskrams, jag fick strumpor i alla dess färger, 250:- på banken samt en barnleksak av min underbara storasyster :P..

Nu måste jag ut iaf! Karl har äntligen lagat Nygolfen och jag har inte ätit middag än, vrålhungriirgri!! nu blir det han som bjuder mig på mat!

Lägger ut en liten bild på BjörnAxén produkterna, eftersom de var dem jag önskade mig mest.


Kommentarer
christina

sv: haha vilken liten överaskning ? :D du visste ju att vi skulle till vickie :) eller ?



du kommer inte alls ha något problem med vad du ska ha på dig gumman :) du är så fin i allt <3

POSTAT 2010-02-11 KLOCKAN 21:19:01
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/
christina

sv: jahaja du tänkte så ;D jamen man ska aldrig vara säker, jag kan ångra mig i sista sekund jag :D kanske blir nått helt annat ;D hahhaa.. skönt att du vet vad du ska ha på dig iaf.. jag får se i morgon vad det blir för snyggt du tänkt dig då ;D

POSTAT 2010-02-11 KLOCKAN 22:44:54
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback