Gnatt


Frääscht, nu sitter jag här, ny duschad och as pigg medans Karl ligger brevid mig och sössar så söt, tror jag ska ta och pussa lite på honom så att han vaknar ;).

Skönt att få sitta här iaf, känns som att jag bara har sprungit omkring som en yr höna hela dagen. Jag vaknade sent, så jag fick stressa till dopet, och bara för att mitt hår är så följsamt i vanliga fall så var det tvunget att jävlas med mig just idag, som en protest mot locktången och Volum mastern. Det gick bra tillslut, fastän inte så bra som jag ville ha det. Fast jag fick faktiskt komplimanger för håret, vilket gjorde så att jag kände mig fin för tillfället.

Efter all mat och semel-ätning for jag och Karl till Kvissleby för lite shopping, vilket vi la ner ganska snabbt och for hem igen. Väl hemma blev det lite popcorn och kärlek.

känner mig as tjock när jag har suttit stil hela dagen :), imorrn blir det fitness dag kombinerat med alla hjärtans dag. Nu ska jag pussa lite på älsk och hoppas på att han vaknar.

Nyduschad bild på moi, fräsch och blek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback