God morgon?


Uuh, Jag tänkte lägga ut en bild på mig för att visa hur morgonpigg jag är, dock ångrade jag mig väldigt snabbt då jag insåg att jag såg ut som om jag hade blivit överkörd av en lastbil. :) Not so nice. Får lägga ut något annat istället, en katt kanske?

Aja, dagen startade bra. Jag börjar kl 12.00 så jag har sov till 09.00 typ. Så startade inte Karls bil så han har varit här med mig hela morgonen! :D Men nu har han åkt :(..

Japp Japp, Nu ska Jullan göra sig iordning för en ny dag. Dagen i fråga bjuder på Skola till kl 15.00 sedan bär det iväg till boxningen. Idag ska jag PUMPA, soo much Jullan staajl. CIAO


Nyduschad bild på moi.

Kommentarer
EMILIA

♥ FRÅGESTUND I BLOGGEN ♥



POSTAT 2010-02-22 KLOCKAN 10:29:43
BLOGG: http://emiliajonasbrothers.blogg.se/
Carolina

Vad fin blogg du har:)

Jag har en frågestund på min blogg nu och jag undrade om du kanske kunde ställa några frågor vilka som helst, skulle bli jätte glad då:)

POSTAT 2010-02-22 KLOCKAN 10:35:09
BLOGG: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback