HELG


Yeseri! I helgen är Karl och jag ensamma hemma! GUUUUUD VAD SKÖNT. Då blir det myspys för hela slanten då!

Pappa och mamma ska iväg till stockholm för att hälsa på min faster och hennes karl. Skulle vara kul att följa med  och träffa dem, men den tomma lägenheten lockar tuvär mer. Vi ska bara ta det lugnt och ta hand om varandra. Ska bli så otroligt mysigt<3

Vi tänkte se på film iaf, Någon som har något filmtips? Tänkte fisa iväg på hemmakväll och hyra typ tre filmer. Vill gärna ha lite råd så att man inte hyr någon B-skräckis, absolut det värsta jag vet.

Shutter Island ska nog också ses i helgen. Hört att den är bra så det blir bio i helgen också ;)

Nu gör jag mig iordning för kvällen, :) CIAO


Kommentarer
Kia | Bloggdesign

Sv: ja, det är min syster. :)

POSTAT 2010-02-25 KLOCKAN 23:22:16
BLOGG: http://kias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback