Hemma


Kom nyss hem, har huvudvärk av nån konstig anledning.. kan vara att jag var så kissnödig och var tvungen att hålla mig i typ 30 min? mm-hmm, värt att tänka på. 

Jag har varit asduktig idag, ute och gått typ 1 och en halv timme, sedan tränat på Golds. Apropå Golds!

DAGENS DISS:
Tränaren på golds? vad gör hon? två gånger i rad har jag kommit dit, peppad och glad (Som alltid vad annars) så har hon bara fått för sig att ändra schemat och köra sitt eget race! Idag var det BodyPump, jag älskar BodyPump, men vad gör hon då? Jo hon säger att vi ska köra nått helt annat, som innebär att jag måste anstränga axlarna jätte mycket vilket jag inte får för att jag har problem med mina axlar!  smäääärta. Dumma tränar tant, diss till dig iaf.

jappjapp, Nu är utpumpad och har ont i axlarna, dax för en dusch kanske? ja gärna.

Ska fixa håret med min nya Volum master & Locktång, jag kommer se delicious ut!

aja, vi får se, lägger ut bilder sedan, don't miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback