Kvällen


Nu är jag nyduschad och ny insmörjd med BodyLotion från Body Shop. Fick det i födelsedagspresent från svärmor ;)  Serien heter LOVE ETC och Luktar helt underbart.

världens underbaraste Karl är på väg hit, tagit honom fyra timmar ifrån huddik och hit. Helt sjukt vägföre vill jag bara säga. Men golfis klarade såklart det.
 
Vi ska iväg till ica och handla mat för helgen, så jag borde egentligen klä på mig, tror ni jag gör det eller? Nej, jag sätter mig en liten sväng på bloggen istället! ;)

Det blir fläskfilé med potatisgratäng och beasås ikväll iaf, guuud så gott, jag längtar redan. Sedan kanske det blir lite onyttigheter till efterätt också, eftersom det här är sista helgen vi får äta något onyttigt! :O Shit pommes.
Det lutar åt glass med maränger, gott gott och gott.

Men nu ära karl här, vi hörs och syns ;) CIAO

Mina LOVE ETC från BodyShop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback