Kvällski


Åh myspys á la Julia.

Karl och jag var och handlade förut på Ica, vi köpte fläskfilé tills imorrn, plus en massa andra saker. Vi spräckte nästan våran budget på 400 kr.

NEEEEEEJ! Jag tittar just nu på let's dance, och gissa vem som åkte ut? GUDRUN! En av mina favoriter, jag vill bara gråta. Hur kan folk låta detta ske? DISS DISS DISS

Måste erkänna att det var otroligt svettigt mot slutet. Det stog mellan Mattias och Gudrun, nån av dem skulle åka. Jag visste inte vem jag skulle heja på. Men men, jag är glad för Mattias skull, och jag är arg på svenska folket som helldre röstade på Molly än en på Gudrun! Skäms.

Just nu sitter Karl och dricker öl
medans vi ser på en dokumentär. En rolig sådan på Explorer. Vi har myst och kramats hela kvällen så vi tog en liiten paus nu för att äta popcorn etc..

Imorgon ska vi på veteranmarknad i Gnarp, Men mer om det sen, nu ska vi se på den här otroligt komiska dokumentären på explorer. ;D CIAO


Gudrun in action, vilken pärla.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback