Laserklinik Sundsvall?


Hej och hopp!

Jag håller på att leta helt febrilt efter en laserklinik i Sundsvall. Vet att det ligger en imellan CoffeeHouse och Waynes, vet dock inte vad den heter! Hjälp mig?

Jag tänkte fixa mina akne ''ärr'', absolut jätte fult som tjej att ha sånt, tjejer ska ha fin hy, om ni vill höra min mening. Tänkte kirra det där då :) Har kikat på lite priser och har sett att det är ganska dyrt, runt 2000 kr. Dyrt för en som lever på studiebidrag tänkte jag ;). Såg också att hårborttagning för armhålan kostar 1500kr, för er som undrar. hihi, När jag får lön så kommer jag direkt att ta bort all kroppsbehåring med hjälp utav laser. Inge hår på Jullan förutom det som är på huvudet.

Jag får helt enkelt leta vidare efter denna ''mystery'' klinik. Jag måste ha gått förbi där minst 1000 gr men aldrig tänkt på vad den heter. Böh, Nu ska jag pussa på karl och göra mig iordning för sängen. Chill ;)

Puss och Sov sött! CIAO XoXo




Kommentarer
Vinglaset

Hej! Vill du vinna en läppförstoring, 2000 kr att shoppa för i valfri butik eller kanske en ansiktsbehandling? Kika då in på min blogg för att se hur du kan vinna =) Ha en bra dag <3

POSTAT 2010-02-24 KLOCKAN 14:22:44
BLOGG: http://vinglasets.blogg.se/
christina

Du, vet du om dom tar bort födelsenärken på dendär kliniken.. jag ska ju ta bort mitt i ansiktet tänkte jag ! :D<3

POSTAT 2010-02-24 KLOCKAN 15:39:45
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback