Lektion.



Hej kära läsare. Jag sitter på spanskan, väldigt roligt. nej. Känner mig ganska stressad. Lektionen slutar kl 13.30, och då har jag bara 30 min på mig för att ta mig till idrotten som är i Skönsberg! Då måste jag springa till bussen, väl på bussen så tar det typ 10 min till Skönsberg, sedan måste jag gå till idrottsalen. Stressigt? Tänk på att bussen går 13.40.

Tur att jag är smart och har bytt om innan idrotten, så när jag kommer dit så är jag ready.

Jag måste äta innan boxningen, undrar om jag ska ta en sväng hem innan träningen då? Hmm, tål att funderas på. Tror nämligen att älsklingen spenderar dagen hemma hos mig ;) Då kan ju han skjutsa mig.

Nu ska jag kika om nån vänlig själ har uppdaterat sin blogg, är dåligt med sånt kl 13.21 på måndagar ;) CIAO

En liten tjuvbild på älsklingen som jag tog när han låg helt ovetande och sov<3

Kommentarer
kalle

Va busig du är då ;D <3

POSTAT 2010-02-23 KLOCKAN 07:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback