Mars


Läste på Mathildas blogg att hon oroar sig för beachbody 2010. Eftersom jag inte vet hur man länkar så skriver jag bara hennes blogg här, ni får ursäkta min sämsthet.

Agnesmathiiilda.blogg.se <--- Read it!

Jag, Jullan elise Jonnan oroar mig icke, (Jo egentligen men jag låtsas som ingenting.) Jag och Karl har ett startskott för våran träning den 1 mars! DÅ ska vi inte äta något med socker i, INGA onttigheter. ABSOLUT ingen snabbmat. Bara grönsaker och kyckling typ ;) Som sagt, vi ska äta upp djurens mat.

Förutom allmän träning
så ska vi gå morgon som kväll, finns inte dåliga väder bara dåliga kläder. Ett ordspråk som jag har hört allt för många gånger, det känns nästan ironiskt när jag skriver det här.

Så för mig blir det promenad två gr per dag, Sedan boxning två dagar i veckan. Kanske inte världens träning, men det kommer att ge resultat. Promenaderna ska vara minst en timme var, även om man tappar känseln i vitala lemmar vid 30 minuter, det är bara att pina!

ABSOLUT inget med socker i, kommer att kännas tufft för Jullan, hon som har ett lättare sockerberoende.. hihi, Efter en vecka så kommer jag att slå mer folk en vanligt, men sen när sockerberoendet försvinner så är det lugna puckar.

Beachbody 2010 Here i come!


Kommentarer
M

Bara jag som aldrig taggar ?:O

POSTAT 2010-02-23 KLOCKAN 21:28:23
BLOGG: http://conler.blogg.se/
andrea

Hejsan, vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg ?

Läs reglerna och vad du ska göra på min blogg och anmäl dig här:

http://ddeah.blogg.se/2010/february/bli-veckans-blogg.html#comment



kram & hoppas du vill vara med! =)

POSTAT 2010-02-23 KLOCKAN 22:02:49
BLOGG: http://ddeah.blogg.se/
christina

Du jag ska också sätta igång med träningen riktigt nu och sluta äta onyttigheter! jag är så jävla taggad.. jag ska bli fit! <333

POSTAT 2010-02-24 KLOCKAN 15:38:51
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback