Natten.


Nu har jag fixat ny design på bloggen, vad tycker ni? Blev det bra eller dåligt? Jag tycker det blev ganska bra iaf, men det finns ingen visningsbild, lite synd. Fast inte för att det behövs, jag lägger ju ut bilder hipp som happ.

Kvällen har spenderats med karl fastklistrad framför OS. Tar det aldrig slut? Anja Pärson kom trea iaf så nu är karl och jag redo för sängen, mysa, pussas och massage står på kvällens lista! ;)

Aja, nu är det sent och ni borde sova, pussisar!

Idag när jag drog till skolan, nyduschad och nysminkad.

Kommentarer
Tant Kim | Design

Hej va kul att du gillar mina designer. :) Ja det var lite synd att jag inte fick med en profilbild men jag tänkte nog inte så långt. Sorry. :(

Men hoppas du gillar den och använder den ett tag. :D

Alltid kul med någon som gillar ens arbete. :)

Kram

POSTAT 2010-02-19 KLOCKAN 08:50:13
BLOGG: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback