Ny dag nya tag.



Sorry för bad uppdatering, men igår när bloggen inte funkade som den skulle så blev jag lättare irriterad. Ville typ kasta datorjäveln ut genom fönstersatan. Men så blev det inte :D och tur är väl det.

Igår skulle jag träna, men så blev det inte. När jag var lättare irriterad igår (Pga måånga saker) så började jag och Karl att lättare bråka. Slutade med att jag tog bussen ner till Karl och bara möös där hela kvällen istället för att ligga här uppe i kalla Njurunda och tycka synd om mig själv. Eftersom dom inte har något trådlöst internet så var det väldigt onödigt för mig att ta med mig datorn.

Jag var i vilket fall som helst tvungen att åka hem imorse, då måste jag ta 06.30 bussen från Karl. Då måste jag åka med X-trafik, behöver jag påpeka att dom suger? Ni som åker X-trafik vet vad jag menar. När jag närmar mig min busshållsplats så funkar inte stoppknappen, panik!? Hela bussen sover så man ställer sig inte direkt upp och skriker JAG SKA AV HÄR JA. Nej, Julia satt snällt kvar och analyserade vad hon skulle göra. I sätet framför mig satt en person och sov och den andra satt med ipod. När jag petade tjejen med ipod hårt på axeln tror ni att hon gav mig en glad blick då eller? Hon trodde antagligen att jag var dum i huvudet. Aja, jag bad henne att plinga åt mig. Hennes plinga funkade inte och jag missade min busshållsplats.. Aja, jag gick fram till busschaföörn och förklarade läget, han stannade på nästa busshållsplats, dagen räddad :)

Nu medans jag har skrivit har jag haft min trogna följeslagare Pelle vid min sida, han sitter på armstödet på fotöljen och tittar på vad jag gör, samt kurrar så sött. Pelle är en blandning mellan Manx och bondkatt, vilket ger honom ett utseénde som ingen annan katt i världen har typ.

Synd att hans svans inte syns på bilderna, han har bara en liten stump till svans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback