OS Vancouver


Älsklingen kom för en stund sedan, han tog med sig en liten godbit till mig ;) Han är så gullig.<3

Jag somnade till en stund förut, pga att jag låg och tittade på tv och min bångstyriga pappa skulle promt titta på OS! KAN OS SLUUTAA SNÄLLAA.. Visst, det är jätte kul att titta på. Det är jätte kul att Sverige har fått 3 guld än så länge. Men nu har jag tittat non-stop på fucking i jävla OS i flera veckor känns det som. Snälla, vad som helst förutom OS. Jag är verkligen helt hjärntvättad. VEM i hela världen vet reglerna i CURLING och hatar den sporten? Jo jag, för stackars jag är hjärntvättad..

Nu är det nog
, snart tar jag över tvdosan med våld, så att jag kan få se på något annat för en gångs skull!..

Moihah, Karl och jag sitter och smider små planer. Det går rykten om att pappa ska duscha, när pappa går och duschar smyger Karl ut och byter kanal samt tar med sig dosan in på mitt rum. Sedan begraver vi dosan levande! så att pappa aldrig nånsin kan byta tillbaka till OS!

Död åt OS som tar upp all tv-tid i Jonsson hemmet!

(Vet att det står bejing, men jag tycker att bilden återspeglar så bra hur jag känner just nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback