Questions and Svar


Hittade lite busig frågor som jag tänkte besvara, för skojs skull. :)


1. Det första du tvättar i duschen?
Fossingarna, man måste ju värma upp vattnet.

2. Gillar du kaffe?
Yees, Helt underbart på morgonkvisten.

3. Hur mår du just NU?
Kanon, lättare uttråkad men annars så..

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Crush och crush, jag älskar honom mer än allt annat i världen och han slutar på L.

5. Berätta om din senaste dröm.
uuuhm.. minns inte, tror endå inte att den skulle vara så passande här.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
verkligen inte, jag skulle tröttna på den efter en dag.

7. Vad vill du ha just nu?
Åka utomlands! Snälla nån kan inte nån vänlig själ bjuda mig utomlands!?

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
hahah, det har jag säkert!

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Jag slickar bara på den ;)

10. Använder du smileys?
yees, men inte så ofta ;) :P :D

11. Har du träffat någon kändis?
.. mig själv? jag vet faktiskt inte, har jag säkert.

12. Gillar du keso?
Jag älskar keso!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Bad romance med Lady Gaga, sällan jag nynnar på den..

14. Hur många länder har du besökt?
Sverige, Danmark, Tyskland, Spanien och Thailand.. Jag har varit i spanien 8667345 gr.

15. Är dina föräldrar stränga?
Ja och nej, en sträng och en not.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Yees, fast jag är typ höjdrädd så det skulle nog bli komplikationer.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
allt?

18. Brukar du hyra film?
Det händer väl.

19. Var kommer du vara på lördag?
I jättendal med älskling<3

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
kan jag inte påstå.

22. Vad åt du till lunch?
en vårrulle.. den smakade illa

23. Har du lockigt hår?
nej

24.
När grät du senast?
hmm.. två veckor sedan kanske?

25.
Har du gått in i en vägg någon gång?
hahah, jaa..

26.
Favoritårstid?
Sommar och vår, bara för att när våren kommer vet man att det snart är sommar.

27. Vem höll du senast i handen?
Karl<3

28.
Sover du med TVn på?
Händer ibland.

29. Tycker du att du är gammal?
Nej

30.
Är du mörkrädd?
Nej, jag är härdad.

31. Gillar du ditt liv just nu?
Ja, allt känns bra nu. 

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
yes :D

33. Har du bra syn?
hahah verkligen inte.

34. Var är dina föräldrar just nu?
på jobbet? ingen aning..

35.
Vad har du på dig just nu?
Idrottskläder xD

36. Vad var det senaste du köpte?
 euum, bensin åt karl?

37. Hatar du mer än 3 personer?
nej verkligen inte, jag är ingen hatisk person

38. Använder du sushipinnar?
Jag försöker..

40.
Äger du ett vapen?
Japp, ett livsfarligt luftgevär.

41. Gillar du ditt hår?
Helt ok.

42.
Gillar du dig själv?
Såklart, jag är bäst.

43.
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa
Mamma

44.
Hur ofta använder du MSN?
ofta?


Kommentarer
kalle

älskar dig gumman mer än allt <3<3

POSTAT 2010-02-15 KLOCKAN 13:52:49
Lille skutt

GillaR frÅga 21:)

POSTAT 2010-02-16 KLOCKAN 00:36:47
JuliaJonsson

Sv: HAhha, jag också. tycker att det är en riktigt klurig fråga :)

POSTAT 2010-02-16 KLOCKAN 12:07:30
BLOGG: http://jonssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback