Skola 12/2

YES! YESYESYES.

Pappa skjutsar mig till skolan, najs. Skönt att ha föräldrar som gärna ställer upp och skjutsar mig några mil på morgonen :).

Totally ready för dagen iaf, har laddat med berocca, stegräknare och underställ, men jag slant och råkade sminka mig lite grann, lovar att jag ska ta bort det så fort jag ska träna, jag är ju inte äcklig.

Kom på en förödande sak för några minuter sedan iaf, jag missade premiären på Vampire Diaries! Hur kan jag vara så fail? Bunkrat mig i en vecka för att se skiten så missar jag det för att jag sitter och bloggar? No life julia med enorma i-lands problem.

AJA. Kvällen bjuder på middag hos Victoria, och presenter från mathilda & Christina, mysigt, najs och bra. Dock blir det tuvärr inte så sent för mig, eftersom jag ska på dop imorrn, en viss liten favorit systerson ska döpas! :)


Jag och understället valde att fotas tsm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback