Skola KALAS


SHieet, nu sitter jag på lektion, spanska -.-. inte det bästa jag vet men det går ju, Lina och jag röjer när det gäller spanska så det är kanon lugnt.

I vilket fall som helst. Det jag skulle berätta var att det är KALAS på fredag. I Granloholm bor det en liten pärla som heter Veronica, där mina kära är det fest! Så vitt jag vet är det öppet hus så det är bara att droppa förbi, så länge du inte är 30+ eller dum i huvudet! :)

Det råkar också vara så att jag har en underbar pojkvän som skjutsar hela kvällen, så behöver du skjuts så ring moi, eller karl så skjutsar han er för en liten avgift.

Ring 070-371 65 04 om du vill ta dig någonstans på Fredagskväll.

Mer om detta sedan! Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback