Skola


Idag är det skola för Jullan, det gillar vi. Har rast till kl 12 så jag passar på att ta en liten blogg. ;)

Håller på att fixa med bubblerom iaf. Jag har ju gjort så att jag ska tjäna pengar på varje unik besökare jag har men skiten funkar ju inte! Nån som vet vad jullan ska göra? Så försöker jag fixa expose, som gör så att jag syns på andra bloggor, funkar inte heller. Synd om mig, inget vill funka. Så får jag inte träffa KalleKanin idag heller.

Uuuh.. Nä, nu ska jag försöka kirra lite med bubbleroom, chingeling!


Nu på rasten.

Kommentarer
Therese - Bloggar fran Dubai!

Heeej!



Forlat, jag kommer gora lite reklam for mig har.. :( Ja vet, det ar sjukt trist. Och du far hata mig for det! Meeeen...



Nu ar det sahar, jag tavlar om att vinna veckans blogg, sa kan inte du ga in pa min sida, & klicka pa lanken & rosta pa mig? Man kan rosta hur manga ganger som helst, men om du bara lagger en rost sa skulle jag bli jatte glad!!!!



Forlat igen... :( Hoppas du far en bra dag!!

POSTAT 2010-02-17 KLOCKAN 12:12:23
BLOGG: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback