Snart Helg.


Slutade kl 12.00 idag typ, eftersom man inte orkade vänta till kl 14.00, då skulle vi ha en lektion på en kvart med en lärare som jag inte riktigt går ihop med.. eftersom jag inte förstår vad han säger. Liiite svårigheter där faktiskt.

Då kom min stiliga riddare, på sin trogne springare golfis och räddade mig undan den onde draken Thoréns. På ren svenska så kom Karl och hämtade mig med golfen, vi har haft jätte mysigt, bara myst och pussas. Jag gav Karl en sen alla hjärtans dag present, ett häfte med massa handlingar i, som jag ska göra åt honom t.ex.

-Helkroppsmassage
-Frukost på säng
-mysig hemmakväll
-romantisk middag
-bio besök

Under varje grej står en liten beskrivning. t.ex. på biobesöket så får han bestämma filmen och jag måste betala popcornen ;). Tycker jag var en riktigt übermysig present att ge.

Jag klistrade på lite klisterhjärtan, hela kalaset köpte jag på Gallerix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback