Snökrig


Mhiih, Gud vilken mysig för/eftermiddag jag har haft!

Jag tänkte ta lite bilder på det fina vädret med familjens digitalkamera, synd bara att det ser ut som att man har fått den ur ett kelloggs paket, den funkar också där efter.
Så det blev inte så mkt kort, i alla alla fall så tog jag och Karl en tur med Golfen ;) Riktigt härligt eftersom den har taklucka och det var mycket sol ute, tok härligt!

Karl och jag tog sedan en tur med Levis tsm, han somnade direkt, jag träffade också min gamla rektor på vägen.

Sedan kom Dan och Linnéa och hälsade på. Karl började jaga mig av nån jävla anledning medans vi sprang för att möta Dan och Linnéa. När vi var uppe i ca 100 km i timmen så kom Karl ikapp mig och puttade ner mig i en snödriva! Jag hade kunnat döda om jag inte hade varit begravd med snö. Berusad av sin seger trodde Karl att han kunde mula Dan också.. HAHSAHASAHAHHAH.

Karl fick storpisk, vilket ledde till en blöt, kall och gnällig Karl, som jag fick ta hand om. Jag fick rädda honom med en hårtork från 80-tale, den började att brinna.. Så nu luktar det bränt hår och popcorn (?) i hela lägenheten.

Nu väntar kycklingpaj och gammal dopmat från igår, MUMS!


Hemma hos mig, hål nio på Öjestrands golfbana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback