Snopp

hs<glkahGAH AH, vARFÖR är världen emot mig? vad har jag gjort för fel? jag har levt efter guds alla regler och aldrig utfört några av de sju dödssynderna men endå hatar gud mig.


''Varför jag, varför jag, varför inte nån av alla andra, är jag inte liika myycket värd''
Kom bara och tänka på de låten, så himla mycket jag just nu.

Mitt liv suger, jag kan inte ens göra en sån här liten namnunderteckning i paint.. eller kan och kan, så klart jag kan, jag är bäst, men min dator hatar mig, bara för att jag har installerat så mycket skit på honom.. så nu när jag ville göra nått vettigt för en gångs skull så sa han typ bara fuck you och gick!

Skit dator, billigt jävla lidl skräp

Nej, jag måste fortsätta nörda designadinblogg, annars kommer det aldrig att funka mellan oss.. jag och min blogg alltså.

Lämmnar ett litet youtube klipp med låten varför jag, lyssna på den, så förstår ni hur jag känner.


/>

Och nu bara för att jag inte har en sån där cool liten namnunderteckning på paint så får jag skriva en manuellt!

//JuliaJonsson

Kommentarer
Lina

Hahahahhaha varför jag, varför jag? :') grattis igen GMN :D <3333

POSTAT 2010-02-11 KLOCKAN 20:55:22
Syster

Men gumman då... Kom ner till din design-syster som har ALLA program och gör en här och ta med den upp till dig i ett USB! FUnkar asabra!

POSTAT 2010-02-11 KLOCKAN 23:56:37
JuliaJonsson

Sv: ÅÅÅÅHÅÅ, älskade syster, jag kommer på en gång! :D:D:D:D

POSTAT 2010-02-12 KLOCKAN 07:19:02
BLOGG: http://jonssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback