Solarium


Hihi, Idag har Jullan solat solarium, Skönt! Jag var dock inte ensam, en ung herre vid namn KarlRobert följde med och solade han också! HAha, han solade i 18 min, han blev jätte brun ;)

Vi är aspepp på att köra igång med vårat beach2010! Jag ska skriva viktnedgången i slutet av varje vecka, kommer att bli intressant att se hur det går.

Men som sagt, vi har ju tjuvstartat lite med solningen plus att vi har varit ute och gått ganska mycket. Eftersom jag är sjuk idag så hade vi inte direkt något tempo när vi gick men det var mysigt endå.

Nu väntar Kemin på mig..
Jag skulle nog helldre sova i en snödriva än att spendera kvällen med den underbara kemiboken, men jag har inget val. Såg ett bra uttalande på facebook btw.

''Har kommit på att meningen med livet inte är kemi ialla fall'' Nä vet du vad freddanbow, I agree.

Så här känner jag för kemin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback