Spotify


Shululuu! Tror jag ska börja varje inlägg med den hälsningsfrasen, den är bara typ så ball.

Jag behöver tips kära läsare! Vilka artister ska jag ha på spotify!? Jag blev asglad den dagen jag skaffade spotify, tänke ''yes, nu kan jag lyssna på vad som helst och ingen kan stoppa mig!'' Blev inte riktigt så. Efter att ha lyssnat på musik konstant i en vecka så rann allt licksom ut i sanden.

Men nu ska jag börja använda Spotify igen! Dock behöver jag lite tips på bra låtar osv. Just nu lyssnar jag på typ LadyGaga som är sååå sönderspelat för min del. Kommer verkligen inte på nått bra att lyssna på, soo help me please<3

Spotify in my heart.

Kommentarer
Josefin xD

sv: Tack, jag har köpt jackan på rut m.fl :) Den kostade bara 299kr. :D

POSTAT 2010-02-26 KLOCKAN 12:45:35
BLOGG: http://josefinsvanstrom.blogg.se/
Anna

Haha! Ja det kan ha att göra med att du inte läst böckerna. Han beskrivs på ett fantastiskt sätt där. Och han är ju en riktig gentleman som vet hur han ska charma tjejer och uppvakta. Men du kanske inte gillar sånna killar? ;)

Ps. Fin design! :)

POSTAT 2010-02-26 KLOCKAN 13:41:46
BLOGG: http://annaburman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback