Tjockt


Hello hello my Darlings!

Smalt av mig att inte äta någonting på hela dagen, sedan när Karl kommer så far vi på Rimini och käkar kebabrulle? Aja, det är lungt, det tränar Jullan bort imorrn då det är boxningsträning.

Så har jag fixat mitt tandskydd! Det är något man måste ha när man sparras inom boxningen,. Ska bli jätte kul att sparras iaf, fan vad Lina ska få spö,! ;D min sparrings kompis.

Nu återstår det bara att skaffa linser så är jag redo!

Check Lista:
Fixa tandskydd X
Ta ut piercing   X
Kirra linser      

Avslutar inlägget med en rolig sak Karl sa förr.
- Jag känner mig som en pilsk liten larvhona. Detta sa han när han skulle klättra på mig för att massera moi, han antydde på att han var osmidig.


Jag och det gyllene tandskyddet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback