Dålig uppdatering

 Jag är en dålig människa, eller? Jag har inte uppdaterat för att jag har bara brytt mig om mig själv, legat och sovit etc ;)

Idag började jag 08.30 och slutade typ kl 12.00.. Så egentligen borde jag ha bloggat ihjäl mig idag, men jag har haft sån migrän och värk i kroppen så jag har bara spelat sims3 och sovit XD

Haha, Tur att jag är en sån pärla! Morgondagen bjuder på födelsedagskalas fika, det ser vi fram emot!

Karl bet mig i tån förut, det gjorde jätte ont, han skrattade och gick..  Nu rev han ner ett tungt glas som han fick på sin tå så att den typ sprack.. tror att det finns nått som heter karma darling.

Idag hissar Jullan karma, för att det är så jävla rätt!

Jag ska spela sims, skriver ett litet inlägg sedan ;) Ciao  

P.s Jag har gått ner 5.2kg sedan jag började min träning den 1 mars.  d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback