God morgon världen ;)


Yes, nu sitter jag på skolan, jag har tyska och livet leker.. eller hur det nu var.

Igår hade jag sjukt ont i kroppen, jag satt bara och spelade sims3 Hela kvällen, när jag inte spelade så gosade jag med världens underbarste pojkvän.

Eftersom jag inte hade tränat under dagen hade jag massa energi när jag skulle sova, ni vet när man är dödstrött i huvudet men kroppen vill licksom inte sova...

Idag ska jag gå minst en timme efter skolan, så att jag får lite motion!

Dagen bjuder på födelsedagsfika iaf! Ska bli jättekul att träffa tjejerna! :D

Mathilda ser jag varje dag och Elin träffade jag på bussen imorse men steffy har jag inte sett på flera dagar! :) Miss my babies<3

Aja, dagens grattis går till Mathilda som fyllde år för 10 dagar sedan, Gratz Brooh!

Jag just nu på tyskan, Kanske lägga ut en dagens outfit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback