Måndag 1/3


Nu börjar Julia på sin träning! Under hela Mars ska jag äta och träna som en gud, så ska jag skriva viktminskningen i slutet av varje vecka i bloggen. Ska bli jätte kul att se hur det går! Måste ju verkligen bli fit till beach 2010!

Ni får ursäkta för dålig uppdatering. Jullan var ute i Lördags vilket resulterade i att hon inte alls var någe pigg på söndagen. Låg mest i soffan hela dagen och såg på Mr Snuggles. På kvällen blev det pizza, eftersom varken Karl eller jag kommer kunna äta pizza på över en månad. 

Sov hos älsklingen inatt iaf, tog bussen till bommen så att jag var hemma kl 07.20. Då drack Julia en kopp kaffe, sedan bar det iväg på en timmes morgonpromenad. Duktig som jag är. Nu sitter jag här och äter frukost, Två kokta ägg med yoghurt och kanel. Super gott ;) 

Idag är det idrott + Boxning så idag pumpar Jullan gärnet!  

Näh, nu ska jag ta igen lite kändsiblogg tittande. Bloggar när jag är på skolan ;) CIAO

Beach 2010 here i come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback