Nya glasögon part one


Spikar jag inte det där tyskaprovet imorrn kommer ingen att göra det, nu har jag tränat 24/7 så nu får jag fan ge mig!

Shulu, Jullan kirrade nya glasögon idag!


oh yes, i know u want me. Köpte två par glasögon, detta är ena paret. De andra glasögonen är lite mindre och lite mer diskreta, men jag gillar dom här mest. Dessa kostade ca 800kr och de andra gick på 1700 kr. Pappa betaalar ;)

Nu ska jag titta igenom tyskan en sista gång, och det här är sista gången jag skriver om tyskan i bloggen! Min blogg håller på att förvandlas till nån slags tysk tjockisblogg! SOO NOT KI.. JULLAN STYLE!

Kommentarer
lina

Fan vilka snygga glasögon! :o

POSTAT 2010-03-05 KLOCKAN 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback