Right now


Hello everybody, Nu sitter jag på skolan och ska påbörja min spanska! :) Varför känns det så bra för? Tror jag hade någon dröm inatt då jag kunde tala tyska och spanska flytande.. Kände mig asbra som kunde språken så nu är jag plötsligt aspepp på att bli bäst på spanska?

Kan också vara att vi skulle till Mallorca som satte igång mig.. men nu är fallet så ATT VI INTE SKA TILL MALLORCA :'(! Surt sa gåsen, men anledningen till varför vi inte åker är för att Karl vill åka senare på året, då det är riktigt hot ute, han vill nämligen få en riktig tan innan sommaren ;).

Så jag är inte deppig, jag kommer att få åka utomlands, bara lite senare i år! :) Hoppas då att det blir spanien, så jag får finslipa min spanska lite grann<3

Nog om det, jag MÅSTE köpa en kamera, visst, vi har en kamera hemma men den är typ 6 år gammal och ser ut som något man dragit ur ett Kellogspaket.. Jag har upptäckt att alla bilder på min blogg är tagen med min webcam, hur tråkigt är inte det? Så är det typ bara bilder på mig, HUR TRÅKIGT ÄR INTE DET?  Charmig som jag är ska jag lägga ut en bild på mig just nu. Jag är sommarklädd med gult linne och ljusblå jeans, samt super osminkad som vanligt<3

Ser jag inte ganska frisk ut endå? Jag är helt osminkad men ser inte ut som en monster för det. (Y)

Ciaoo

Kommentarer
christina

fin bild jullan0990 :)<3

POSTAT 2010-03-20 KLOCKAN 17:33:27
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback