Shorerre


Förlåt för att jag är en sån dålig människa och inte uppdaterar 5 gånger per dag, jag ska ta tag i mitt liv och ändra på det.

I alla alla fall så är jag nyss hemkommen från boxningen, så sjuukt skönt att träna, love it! Känner dock en otrevlig odör från mig, så det blir till att slänga sig in i duschen nu, inte lukta usch helt enkelt.


Karl har åkt till Sthlm, känns tomt här i sängen utan honom. Du ska veta att jag älskar dig mer än allt gubben, längtar tills du kommer hem!

Uuh.. Jag har tusen saker att berätta, men jag får spara dom till sen, nu ska jag duscha och sakna min blivande fästman<3

Shulu.... <3


Kommentarer
Melinda Dalin

Hejsan! Du får jättegärna kika på bikinin som jag har designat, den är grym! Mouhaha...

Ha det gött! :D

POSTAT 2010-03-30 KLOCKAN 10:03:13
BLOGG: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback