Sluuut


Nu har jag slutat, men endå sitter jag kvar på skolan och häckar.. jag tittar på mina kära klasskamrater som gör prov, jag ser verkligen hur lyckliga dom är.

Jag har också gjort prov, gick väl sådär, Emma sa att jag fick godkänt, ganska bra gjort med tanke på att jag gissade på varenda fråga x)..

Väntar på älsklingen iaf, därav varför jag fortfarande är här. Jag får helt enkelt fördriva tiden med att lyssna på spansk musik, jag kan ju föreslå Enrigue Iglesias, en sån man, en sån SPANSK man<3

Nej, nu börjar min migrän att arta sig riktigt ordentligt, jag ska nog ta och lägga mig och dö på golvet en stund, Ciaio

Jag just nu, måste säga att jag verkligen glad ut.

Kommentarer
christina

sv: okej jamen det är ju bra iaf.. jag har typ läst igenom texten och skrivit några stödord.. haha lär ju gå asbra detta! not..



jag har världens huvudvärk fortfarande så jag ska nog lägga mig snart.. hoppas den är borta i morgon annars stannar jag nog hemma.. orkar inte.. jag dör nu..



hejdå min vän <3

POSTAT 2010-03-16 KLOCKAN 21:29:45
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback