Tisdag 3/2! provprov unt prov


Hejsan hoppsan. om ca 40 min är det spanskaprov så jag ska passa på att plugga nu tänkte jag, ska bara slänga in ett snabbt inlägg först<3.

Försov mig imorse så att jag bara hann träna i ca 15 min, så ikv måste jag ut och gå. Hoppas att världens underbaraste älskling joinar mig ikväll! Så kan vi plugga gärnet, för tro mig, det behövs.

Så imorrn och ikväll blir det plugga till Tyskan, matteprovet måste jag skjuta upp, helt omöjligt att plugga 30 sidor på en kväll, det är både matte A och matte B i geometri.. Jag känner för att bara gå och lägga mig.

OCH varför sitter jag här?!? Jag har ett spanskaprov att träna till. CIAAAO

Världens underbaraste Karl på ett hörn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback