Uppe med tuppen


God morgon världen, vaknade för typ 20min sedan, och då var jag faktiskt relativt pigg! :) bra Jullan!..

NU ska jag ut och gå i typ en timme, minst. Har mycket att tänka på. Jag börjar kl 10 och jag får skjuts utav mamma :P Vilket innebär att jag kan ta en lång prommis på 1 och en halv timme, har man mycket att tänka på så har man.


Tänkte lägga ut en liten morgonbild på mig här, men jag ångrade mig starkt då jag såg hur jag såg ut, typ som en flottig mullvad, soo not Jullan style.

Nu ska jag ut och gå, gud vad fit jag är, Shululuuu

Får bli den här bilden, gammal bild.

Kommentarer
★ Sussi - Samisk fotoblogg★

oj, på en skala från 1-10. Ja men då får den nog iallafall 8. :)

POSTAT 2010-03-04 KLOCKAN 21:04:48
BLOGG: http://sussisliv.blogg.se/
christina

MEN JULIA!! lever du eller :O::O:<<33

POSTAT 2010-03-14 KLOCKAN 11:09:03
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback