Världens bästa vänner



Jag läste någonstans att man borde hissa sina vänner, och jag tror jag ska göra det.
Jag uppskattar alla mina vänner, ni som står vid min sida och är uppriktiga, ni vet vilka ni är och ni är guldvärd<3


Men jag vill hissa två väninnor till mig, Mathilda och Christina<3

Mattan och jag har varit vänner sedan ettan, och allt vi har gjort tsm kan göras till en lista på flera tusen sidor. Okej det mesta är bara tok men endå. Men du finns alltid där för mig och du ställer alltid upp för mig, det betyder mycket ska du veta. Jag hoppas att du alltid kommer att finnas där, precis som jag alltid kommer att finnas här för dig. <3

Christina har jag lärt känna nu, det är jag glad över. Jag behöver en perfektionist i mitt liv som håller ordning på mig x). I like you baby och du är så duktig så jag tyckte du förtjänade en hiss! 

Ni är bäst, ta åt er! :') 

Kommentarer
christina

naaawww nu blir jag ledsen på ögat :') vad godhjärtad du är min vän :)<33 love you

POSTAT 2010-03-16 KLOCKAN 22:36:41
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/
Miriam

Du har rätt man borde verkligen lyfta fram sina vänner! Hur ofta säger man till dem hur bra dom är .. allderles för sällan faktiskt!

POSTAT 2010-03-17 KLOCKAN 00:28:28
BLOGG: http://annamiriamfranzen.blogg.se/
MattanSkelAndersson

Haha ja man kan verkligen säga det det bara är en massa tok, men visst fan hade vi roligt under tiden ;) Och jag är jävligt glad att jag har dig! My best friend <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

POSTAT 2010-03-17 KLOCKAN 10:22:37
BLOGG: http://agnesmathiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback