20 frågot om BARA MIG

Jag vet inte vad det är med mig, men jag älskar att svara på sånna här otroligt intressanta frågor. Så jag tänkte jag kör en till 20 frågor om endast moi.

1. vad heter du? Jadu, Julia Jonsson 
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Typ nått ascoolt ovanligt namn, så skulle jag vilja ha 4 mellannamn som pippi.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag har hört att det ryktades om att jag skulle heta Julius, men jag hoppas att mina föräldrar bara jävlades med mig när dom sade det.
4. vilket stjärntecken är du? euum.. vattenman?
5. vilken årgång är du? Stiliga 93:a
6. vart bor du? Ute i skogen, Sundsvall
7. bott utomlands? Nä, räknas det att jag har bodde i en hydda 9 dagar 2004?
8. flyttat antal gånger? 1? Flyttade till dit jag bor nu när jag var typ 2 mån.
9. vart skulle du vilja bo? Ghaa, svår fråga. Älsklingen och jag håller på att titta på lägenheter nu men det är så svårt att bestämma sig! Någonstans Nära Sundsvalls centrum iaf.
10. yrkesval? Jag planerar att studera till läkare.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.68 cm
2. hur mycket väger du? Stolta 75 kg. Bara muskler.
3. hårfärg och frisyr? Brunt långt hår som skall klippas. absolut inte kort dock.
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Moahahha.. Allt? Får man skriva så om man inte har något att komma med?
6. minst nöjd med? Min otrimmade mustasch, nä men jag vet inte. Allt oönskat hår iaf.
7. skostorlek? 39-40
8. glasögon? YES
9. har du några piercingar/tatueringar? HumHUm. Ett i läppen som inte brukas eftersom jag inte vill vara emo. Så har jag nio hål i öronen.

Nu ska jag äta, sedan bär det av till Jättendal med älsklingen. Där blir det plugg. Jippi.

Kommentarer
Maria

Vad härligt! Grattis.. eller vad man nu säger ;)



Fin blogg!



KRAM

Maria

POSTAT 2010-05-21 KLOCKAN 18:40:35
BLOGG: http://www.m3ariia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback