At Christinas


Nu sitter jag på flotta alnö med min vännina Christina. Vi har fyra timmars hål så vi bestämde oss för att sticka hit, kändes inte alls så pepp att sitta och loda på skolan.

Asgod mat på skolan idag föresten.

Min älskling är borta i två dagar, jag vet inte hur jag ska klara mig, kommer att vara så kallt i sängen utan dig ikväll gubben! Meen jag får göra det bästa av situationen, blir väl gos med min överviktiga hamster Snickers, han får funka som ersättare tills vidare helt enkelt.

Känns som att det skulle sitta bra med en liten uppdatering av helgen, eftersom jag har bloggat nada.

I fredags var det mys med tjejerna hemma hos Mathilda, Jag Mattan,Elin, Christina och Madde kikade på film och snackade skit. Jag däckade runt 3 pga utmattning, jag sommnade stilla in på mathildas mjuka krämfärgade soffa.

På söndagen var vi på invigningen av Fremax, asfint där. Ska nog träna där i veckan ;).
Nu ska jag störa Christina i hennes bloggade, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback