At school


Haha! Varför är Julia Jonsson så elite för? Skrev ju imorse att jag var en aning stressad eftersom min buss skulle gå om 20 min och jag hade inte ens klivit in i duschen. Som den pingla jag är så hann jag precis ut i bilen i tid. Karl körde 150 km/h på vår lilla landsväg, kändes jävligt säkert. Precis när vi anländer i bommen ser vi bussen glida mot hållplatsen, då minns jag att jag har plånboken hemma med busskortet i.. FAIL.
Då var det bara att åka hem igen, så skjutsade mamma mig till skolan. Jag älskar min mamma<3

Btw
Fick ett sms av karl som jag bara måste dela med mig av.
-''Vad kallar man två personer som inte vill synas? Blygläppar!''

Hur exakt ville han att jag skulle reagera på det smset? Jag skrattade i alla fall lite för mig själv, bara för att det var karl lixom.

Nu ska jag fortsätta med mitt aktiehandlande, melovebusinesslongetime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback