Bara jag som är livsrädd för pollen i helaste världen?


Ja, som rubriken lyder så gillar jag inte pollen så mycket, jag har haft panik idag eftersom vid vissa tillfällen har jag verkligen fått jätte svårt att andas, var ganska läskigt faktiskt. Men som den cooling jag är så låtsades jag strunta i det och nämnde det bara i förbifarten för mina väninnor. Eller så har jag gått och pratat om det hela dagen, vad vet jag. kanske.

Nu har jag tagit medicin och det känns faktiskt lite bättre, kanske vågar gå ut i det 40 grader varma vädret då?

Tycker faktiskt att jag har varit duktig som stannade på skolan fastän jag ville hem. Jag kom dit 07.30 och min första lektion var 09.30,.... ville jag hem? Svar YES. Jag hade två prov idag, ett i spanska och ett i tyska. ville jag hem? Svar JA. Stannade jag kvar på skolan som en snäll flikkah och gjorde dessa prov? Yesbox ladies. Dock gick jag inte på kemin och naturkunskapen.. Är det prov i kemi idag? Är det nån som vet? :O Gah.

Träffade Amanda på bussen hem för den delen, glömde fråga henne varför hon åkte hem nu... aja, fick reda på massa intressanta saker. Gud vad mycket som kan hända runt omkring en själv om man bor i en litet bubbla, som jag gör.

Nu .. vet jag inte vad jag ska göra, spela ninjakiwi kanske? GL Ciao


My worst enemy



Kommentarer
zaida

håller med, pollen är hemskt ..

POSTAT 2010-05-20 KLOCKAN 13:23:33
BLOGG: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback