Bloggisar


NU är båda proven avklarade. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Jag har ägnat våran korta rast med att springa runt och fråga efter sommarjobb, smart att göra det typ en månad innan sommaren då alla redan har fixat det typ i december?

Aja, ingen ville ha mig.. Kan bero på att jag frågade tre ställen och venuella, schyst att jobba på venuella tänkte jag, icke tänkte hon. Jag ger inte upp, jag ska ha ett sommarjobb, även om jag måste jobba på ica.

Just nu slåss jag med tanken om vad jag ska göra denna eftermiddag. Plugg som MÅSTE göras eller slava med mattan i nolby.. Jag får helt enkelt överväga saken noga. En sak som är säker är att jag och mamma ska köpa Rebook easytone skor! (Stjärtskorna) Som sagt mamma betalar.

Dags att pipa iväg, ciao.


Snart mina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback