Prov ett avklarat


Nu är första provet gjort, kändes helt ok. Hoppas på Mvg men man vet ju aldrig.

4 min innan provet kom jag på att jag ville ha lite fika under mitt 130min långa prov. Så då kubbar jag ner till charm och köper en macka och en LOKA för 50 spänn. När jag endå är där passar jag på att fråga om de behöver sommarjobbare, hör och häpna, det behövde dom. Så nu tänkte jag skriva ut mitt cv och springa ner och lämna det. Håll tummarna för mig!

Ikväll sa jag vara med Mathilda och måla i nolbys nya gym, sedan ska vi träna lite. Najs.


Idag har alla nationella, alla som orkar gå i skolan det vill säga.

Kommentarer
christina

mäh du sa ju att dom hade fixat somarjobbare redan :O:O julia försöker du göra så att jag inte ska söka jobb där! din lilla luring ! <333



haha

POSTAT 2010-05-04 KLOCKAN 16:34:28
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback