Tummen upp för plugg (Y)


HAHHA, skojja. Jag ska plugga hela dagen, därför borde jag inte sitta här. Dock har jag ett allvarligt beroende så jag skriver bara litegrann.. liiite.

Tänkte skriva tummen upp för bra väder men tuvär så suger vädret ute så jag sket i det, hoppas på schtekande sol snart så jag kan jobba lite mer på min bränna! :) Hörde att det var väldigt fint väder idag på förmiddagen, synd att jag låg och sov då som det slo jag är. Allt är Karls fel, Han tvingade mig att vara uppe till 12.30, alldelse för sent för mig, jag behöver verkligen min skönhetssömn!

Han gav väl bara igen för att jag tvingar ut honom på dagliga promenader. Apropå det så har jag varit ute och gått 2-3 gr varje dag. Förutom igår, men då gick jag 12 km på morgonen. Så jag är väl duktig endå tycker jag. Nä, nu ska jag plugga, för jag ska bli rik när jag blir stor.

Ciao


Kommentarer
Stina

Men vilke supprise för oss båda - nu kan vi liksom titta på varandra i cybervärlden! Spännande

POSTAT 2010-05-22 KLOCKAN 15:43:16
BLOGG: http://stinamarie.blogg.se/
Vilhelmina

Härligt med promenader! :)

POSTAT 2010-05-23 KLOCKAN 18:40:59
BLOGG: http://vilhelminaullemar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback