Proommis

Hej hopp gummisnopp.
Just nu sitter Julan hos Mattan, jag har gått hemifrån mig till klockis, det är ju typ bara 7-8 km, och snart ska jag gå hem igen? Duktig tjeej.
När jag väl har kommit hem så är det bara att pipa iväg till jobbet, där jag nog blir en stund pga pissvädret som gör det så blött och skitigt inomhus :)))) Sen ska jag sova.... eller längta efter Karl som det annars heter, Saknar honom när han är borta och jobbar >:(  Saknar honom tuusen jätte mycket. Nu på torsdag (16/6) Har vi varit tsm 2 år och typ.. 3 månader? Under den tiden har jag sovit själv typ 2 nätter, annars har jag kurat upp mig hos min älskling. Därav gnälligheten/paniken/gnälligheten över att han är borta, jag vill inte sova själv och jag vill inte sova med mina katter som släpper 767566kg katthår, jag vill inte heller sova med min hamster, eftersom han springer i sitt jävla hamsterhjul hela jävla natten. Som sagt, sluta waaaina Julia.
Det är tråkigt att vara ensam, man har ingen man kan ligga och prata med, och göra andra intressanta saker med..... I dont get att vissa väljer att vara ensamma, men det är deras choice jag dömmer dem ej. Sen är det ju de som är ensamma för att ingen vill vara med dem, det är ju en annan femma.
Neej, nu ska jag gå och pinkelinka lite sedan bär det av hemmåt!
Kyyssheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback