Grönt Thé


Jag struntade i att träna, kändes lite dumt att börja göra sig i ordning för träning när det var typ 1 timme kvar tills jag skulle vara på körskolan, vill inte stressa i onödan. Så nu sitter jag här och dricker grönt thé samt äter my vitamins. Jag försöker att göra mig så lugn som möjligt, jag kan köra, jag är inte rädd. Såna här stunder man kanske skulle hållt på med yoga or something?

AJA, om jag kuggar mig så är jag ju inte den första i världen, detsamma gäller om jag blir godkänd. Vilket som så tänker jag träna efter uppkörningen, kommer att behövas oavsett vad utgången blir.

Ansiktsmasken är på och jag är redo att ta körläraren med storm.

Jag kan köra, jag är inte rädd..



Snart kanske ni ser mig börna runt i den här pärlan, why not licksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback