I´ll be there for u


Tystnaden som uppstod då Julia insåg att hon låst in både nycklar och plånbok i bilen.

Nåväl, världen går vidare. Jag var uppe med tuppen idag iaf, upp kl 06.00 sedan prommis i den friska vinterblåsten. Eftersom jag missade min lektion idag så har jag tvätt, städ och disk -dag idag, då det blir partaj på fredag så måste lägenheten skina!

Mi madre kommer senare och hjälper mig med bil så att jag får fara iväg och uträtta lite ärenden, något jag verkligen måste göra idag! :) För att inte tala om att jag behöver handla mat, det enda vi har hemma är grönt té, köttfärs och leverpastej som lever ett eget liv i kylskåpet.

Fyller 19 om 2 dagar, känns inte som det. Känner mig redan som en gammaldam, nej, nu ska jag knyppla vidare. Pusshej!


Never thought i find somebody like u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback