Träna träna träna


Yes, nu ska fläsket iväg och röra lite på sig, har druckit lite kuffe så nu måste jag powra lite så att jag sover gott ikv :)). Har asmkt plugg så fattar inte varför jag sitter här för? Försöker jag kanske heelt omedvetet att skjuta upp min träning?? Nääää, inte jag inte. Drog ett asroligt skämt idag också som jag tänkte skriva här, synd bara att jag glömde bort det..

Aja, händer mycket i mitt liv känner jag.

Imorse så kirrade jag teoriprovet iaf, jag kan inte låtsats att jag inte är nöjd för det är jag. Jag satt i 45 min och intalade mig att jag skulle få underkänt så att jag inte skulle bli så ledsen ifall jag fick det! :) Dock såå var ju lyckan total då jag blev godkänd, mehhehehehhehehe.

nej, nu måste jag pipa, kan ju inte sitta här och mögla hela dan.

Kommentarer
MsSophie

gick det bra med träningen idag? :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie/

POSTAT 2011-09-20 KLOCKAN 22:08:26
BLOGG: http://www.improveme.se/mssophie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback