Ny design?



Jag har tre timmars hål så nu sitter jag och ska plugga matte, går det bra eller? Nej, och Jörgen kan bara hjälpa mig kl 12.45 :x. Så är christina ute och shoppar, kan du komma hit kvinna när man behöver dig!?..

AJa, över till intressantare saker. Jag känner att min blogg är näst intill oläslig. Texten syns knappt, not good, så kan jag inte ha en beskrivning för att det blir lagg som satan. Såå, dagens uppgift tills kl 12.45 blir att kirra någon blogg design, och eftersom jag inte kan göra en egen så blir det till att sno från någon bra bloggdesignare..

Dock vill jag ha en personligblogg, dock lagomt halvsvårt om man inte designar den själv :))))<3 synd om mig, nu ska jag leta bloggdesigneeersch, CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback