Mm, Godmorgon världen

Godmorgon, här sitter jag i min morronrock och är äcklig, funderar starkt på att ta en dusch!

Vaknade av att Karl var jätte stressad och slängde saker omkring sig, så nu är jag pigg, pigg som ett hus om man nu kan säga så. Lika bra det iaf, ska ta bussen som går 09.20 så nu har jag två sköna timmar att bara chilla.

Jag har friluftsdag idag på Thorénan, skönt, då slipper jag gå ut och gå nu på morgonen! :) Men vafan ska jag göra nu? Jag kan inte sminka mig och göra mig fin (kan kan jag väl men jag hatar att vara äcklig och idrotta med smink på mig) jag ska inte gå ut och gå.. Jag får väl ta en låång dusch samt äta nån gormé ala Julia frukost.

Tänkte lägga ut en liten bild på mig just nu, bara för att visa hur pigg jag är. Känsliga tittare varnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback